It's gonna be a wild ride with
Unseelie Lakhely : Sötétégben
Kor : 25
Hozzászólások száma : 28
| Bestiárium » beküldték: Csüt. Szept. 17, 2020 8:42 pm |
|
Itt találhatod meg azokat a lényeket mikbe bele tudsz futni a nagy világban, de intelligenciájuk miatt nem igazán alkalmasak mint játszható lények. Fontos tudni, hogy ezek az entitások legtöbbször vadak és akár rettentő erősek is lehetnek, nem tarthatóak mint kis kedvenc. Kriptozoológia | Entitás megnevezése: Zombi Élethossz:változó 1év~öröklét Agresszió szint Alacsony Semlegesítés módja;Szinte a legtöbb fizikális hatásra jól reagál ellenben kontroll alá nem vonható lény. Halálos sérülést csak az agy megrongálása eredményez. Ebben az esetben a zombi ismét normális hulla lesz. |
Leírás A zombik a Fey energiák/szeánszok és félresikerült kísérletek melléktermékei. Megroncsolódott testek lélek nélkül, amik nem hajlandóak elpusztulni. Életkorukat befolyásolja az őket létrehozó mágia ereje. Kellően erős hastára a bomlásuk egy ponton megáll. Értelemmel és tudattal nem rendelkeznek, kommunikációra képtelen, céltalan lények. Alapvetően nem veszélyesek, ha nem támadják meg őket. Fizikai erejük elenyésző, viszont általában egy területen több is fel szokott bukkanni. Nem összekeverendő a Ghoullal.
Kriptozoológia | Entitás megnevezése: Ghoul Élethossz:maximum 200 év Agresszió szint Kiemelten magas Semlegesítés módja;Csakis erős fizikai hatások tudják semlegesíteni vagy csonkítani. A Fey erőkre tejesen immunis ha csak az nem tűz vagy fizikai hatás alapú. A fej levágása nem pusztítja el de teljesen elveszti nélküle a tájékozódását. A teljes halálhoz a testet is meg kell rongálni több ponton míg a vitális mágia nem tudja mozgatni tovább. |
Leírás A Ghoul az mi már nem játék. Könnyű összekeverni messziről jóval szelídebb fajtársával, de az következménnyel jár. Ezeket az élőholtakat szándékosan teremtik az erre alkalmas erővel rendelkező Ascendantok és warlockok/boszorkányok. Mind a két kasztnak szüksége van egy még viszonylag friss, maximum három hónapos hullára (de a frissebb jobb) és erejüket rá kell fókuszálni. Az így létrehozott entitás a Ghoul amit csak teremtője irányít és annak halála után elvadulva folytatja nemlétét. A belé öntött erő kb 200 év alatt kiszivárog belőle és elpusztul. Ettől az energiától függően eltorzulhat a test, de egy közös marad minden Ghoulban, az elemi vérszomj. Nem fertőznek, de rettentő gyorsak és szívósak, komoly fegyverzetet igényel a leterítésük. A legerősebb keltő sem tud egy tucatnál többet kontroll alatt tartani. Ha ez a szám főlé próbál jutni a Ghoulok elszabadulnak és teremtőjük lesz az első áldozatuk.
Kriptozoológia | Entitás megnevezése:Elvadult likán Élethossz:Emberivel azonos Agresszió szint Magas Semlegesítés módja;A likantróp vadászatban elterjedt megoldások ezekre az esetekre is teljesen alkalmas. Az ezüst ugyanúgy leteríti őket mint a fej vagy szív elvesztése. Arra érdemes ügyelni hogy elfajult bestiális mivoltuk miatt kevésbé reagálnak a fájdalomra. |
Leírás Minden alakváltó fajt az emberi oldala tesz beszámíthatóvá. Ha ezt elveszíti a bestia veszi át az irányítást és az így újraformálódott lény alapértelemben állat lesz ami veszély esetén köztes alakot vesz fel, de teljesen emberré képtelen vissza alakulni. Embersége elvesztésével együtt intelligenciája is bestiálisra csökken így a józan érvek nem hatnak rájuk. Ebbe az elvadult állapotba két módon eshet egy likán. Olyan mentális támadás vagy trauma éri, ami összetöri az emberi személyiségét vagy hosszú évekig állati formában marad a váltó. Ez az állapot nem visszafordítható és kiemelten irtandó még fajtársai szemében is. Kriptozoológia | Entitás megnevezése:Gargoyle Élethossz:Örökéletű Agresszió szint Változó Semlegesítés módja;Mivel testük beton rettentő ellenállóak a fizikai sérüléseknek. Azonnal megölni csak erős tisztító erővel lehet ami elválasztja a Fey erőt a sziklatesttől.Hagyományos módon marad a gránátvető, plasztik és hasonló súlycsoport míg csak törmelék nem marad a lényből. |
Leírás A Gargoyle a tökéletes kőgólem amit már nagyon rég nem tudott senki sem alkotni. Különlegessége az önállósága és minimális intelligenciája. Teremtés után mestere célt ad neki és onnantól független lény ként végzi a parancsát. Az ősi időkben őrzőkként voltak használva és csak egy adott viselkedésre reagáltak. A Gargoyle nem pihen, eszik vagy unatkozik. Nincs számukra értelme az időnek, csak rendületlen őrzik célterületük és amikor kell megtörik szobor álcájukat és mozdulnak. Egyes esetekben akár egy jelszóval is leállíthatóak, ha valaki elég idős vagy tanult hogy tudja mi is volt az és milyen nyelven. Az utolsó ismert Gargoyle teremtés a fátyol előtti időre datálható vissza. Azóta nem volt olyan lény a földön aminek elég ereje lett volna hozzá. Viszont a már megteremtett egyedek nem tűntek el és meglepően sűrűn beléjük lehet botlani. Volt eset mikor a graffitit és a könnyed rongálást is elviselte egy Gargoyle mielőtt támadott volna.
Kriptozoológia | Entitás megnevezése: Hátramaradt lélek Élethossz:Nem értelmezhető Agresszió szint Változó Semlegesítés módja;Fizikális behatásra és a legtöbb mágiára tökéletesen immunisak. Csak az ő spektrál síkjukat manipulálni képes Ascendant tudja továbbküldeni őket. Időlegesen elűzhetőek egy területről sóval, vagy a megfelelő imával. |
Leírás Hátramaradt lelkekből rengetek típus létezik. A jóindulatú szellemektől a kísértetekig széles skálán változik viselkedésük és veszélyességük. Emberre szinte ártalmatlan minden típusa, de minden más természetfeletti lény alapértelmezetten látja őket sőt akár kommunikálhat is velük. Veszélyük nem valós sérülésokozásban rejlik hanem hirtelen, szándékos ijesztésükben. A rosszindulatú lelkek keresve az adandó alkalmat a legrosszabb pillanatokban létesíthetnek kapcsolatot az élőkkel szándékos balesetet okozva. Továbbá folyamatos sugdolózásukkal is próbálhatják megőrjíteni célpontjaikat. Egy két elűzés után a legtöbb esetben tovább állnak könnyebb célpontot keresni. A pozitívabb egyedek akár még segítőkészek is lehetnek. Társaságot nyújtanak, tudást osztanak meg. Sok természetfeletti fiatal már képessége megjelenése előtt kapcsolatba tud lépni velük így előfordul hogy az a képzeletbeli barát nem is annyira valótlan.
Kriptozoológia | Entitás megnevezése:Kárhozottak Élethossz:Változó Agresszió szint Változó Semlegesítés módja;Nincs egységes eliminálási eljárás erre az osztályra lévén, bár egy fajba soroltak szinte mind különböző, csak eredetük azonos. |
Leírás A Kárhozottak egy gyűjtő fogalom azokra a kriptidekre akik egyediek és nem megismételhetőek. Medusa, Jeti, Minotaurusz és sok más már legendákból ismert lény van ebben a csoportban amik mind valaha Ascendant entitások voltak de valamiért nem tudtak Fey szintre emelkedni és az instabil erőből ezekké a lényekké fejlődtek tökéletes alakjuk helyett. Ők már haláluk után új testet nem lelnek lelkük fizikai alakjukkal együtt elpusztul. Intelligencia szintjük, erejük és veszélyességük mind változó, de saját fajt nem képeznek és szaporodni sem tudnak.
Kriptozoológia | Entitás megnevezése:Pixie Élethossz:4-5év Agresszió szint alacsony Semlegesítés módja;A Pixiek nem szívós lények. Akár teniszütővel is agyonüthető. Mégis ajánlott a nagy szórásra képes védelmi eszköz mert mindig rajokban mozognak. Ajánlott a sörétes, lángszóró vagy területre ható Fey erő ellenük. |
Leírás A pixiek bájos megjelenésük ellenére alja részt foglalnak el a természetfeletti társadalomban. Ők a dögevők, akik a varázslényekre specializálódtak. Pici kaptárszerű fészkekben élnek és 20cm-nél nem nőnek nagyobbra. Kommunikációjuk és érzelmi intelligenciájuk egy hatéves gyerek szintjéig tud eljutni. Az adott terület nyelvét beszélik is. Az emberek elől passzív mágiájuk rejti el őket amitől madaraknak vagy kisállatoknak látszanak, de ez csak az emberi elme ellen működik. Alapvetően békés lények, sőt gyermeki szinten szeretik a túldíszített apró dolgokat, de már egy egyedük megtámadására is tömegesen és agresszíven reagálnak. Aprónak látszó szájukban 150 tűhegyes fog van 3 sorban ami csak akkor kerül szem elé ha étkeznek.
Kriptozoológia | Entitás megnevezése:Mimic Élethossz:30-40év Agresszió szint alacsony Semlegesítés módja;Mind fizikai és Fey erőkre is jól reagálnak. Ha valaki megtalálja őket onnantól viszonylag könnyen legyőzhetőek. |
Leírás A Mimicek világunk túlméretezett vénusz légycsapói egy pici csavarral. Valódi tárgyak külsejét tudják felvenni tökéletes minőségben. Még a rá ülepedett port vagy kopást is imitálják, hogy tökéletesen beolvadjanak környezetükbe. Szaporodásuk jelenleg is kutatás és megfigyelés tárgya ugyanis teljesen ismeretlen. A legfiatalabb ismert példány 5 kg volt és egy cipős dobozt imitált. A legnagyobb 600kg-os volt és egy társasház nagy szemetes kukáját utánozta. A Mimicek 3-4 havonta étkeznek és a sikeres vadászat után a következő megéhezésig az utánzott tárgy funkcióját helyettesítik azzal az egy különbséggel, hogy az adott tárolóban lesz egy mozdíthatatlan tárgy vagy nyithatatlan fiók, ami a Mimic gyomra és a prédát rejti magába. Mozgásra képesek, háromtól nyolc darabig tudnak végtagokat növeszteni, amit helyváltoztatásra vagy védekezésre használnak. A másolt tárgy anyagát érintésre és megjelenésre tökéletesen másolják de bármit is utánoznak egy baltával már sebezhetőek és véreznek is. A Mimic támadás túlélői jellemzően kórosan paranoiások vagy őrültek lesznek ha nem voltak azelőtt kapcsolatban a természetfelettivel. Minden S.P.E.C.T.R.E. által birtokolt épületet rendszeresen tesztelnek lángszóróval, hogy elkerüljenek esetleges baleseteket. Vigyázzunk az örökölt épületekkel!
|
|